Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
244 | mad l | 2-10-2006 19:17 | Project Topic | 6075 | 115 |
Topicpost | |
Gepost door: mad l | Gepost op: 2-10-2006 19:17 |
hello.. ik begon te rijden met een originele rs, dit werd na verloop van tijd 80cc mhr met een doppler racekrukas en 21mm dell orto weer een tijd later kwam er een pro race uitlaat, maar dit was weer niet snel genoeg dus kwam er meer en meer en nog meer... kijk maar naar beneden wat er nu allemaal op zit: ( 26-05-2006 ) mk pro race2 cilinder mk pro race uitlaat malossi mhr eprom binnenrotor ontsteking doppler race krukas malossi spruit oko 30mm carb malossi luchtfilter plaats voor 5de koppelingsplaat laten maken bij de jager na een pro race2 gekocht te hebben en hem door mn eigen stomme schuld te hebben verkloot met een circlip bestelde ik veel meer spul met uiteraard een nieuwe pro race2 en: pro race krukas, mrd 28mm pwk, mrd primaire vertanding, mrd carbon koppelingsplaten ik schraapte wat geld bij elkaar en wachtte omdat het niet op voorraad was.. dit koste een hele lange 7 weken de foto's staan hieronder de yasilbak heb ik van een maatje van bullet en de schakelwals van de jager de rest komt uit belgiƫ dit is hoe het kwam foto's van de montage/vooraf: opbouw: carters in elkaar... klaar: dit is wat je dan overhoud.... lege doosjes... cil van een vriend, vastloper en deze... en de krukas en de rest... en uiteraard de oude onderdelen waarmee ik begon... wat ik even snel bij elkaar kon pakken... bij deze te koop.... wat nog moet komen monoseat ofcourse de kappen worden zwart gespoten en het frame wordt rood en misch mk stickers op de zijkanten i think it will look verry nice it will be MAX TUNED uiteindelijke setup: carters tuned mk pro race2 cilinder mk pro race krukas mrd 28mm pwk carb mrd carbon koppelingsplaten 5 plaats koppeling mrd primaire vertanding malossi mhr eprom binnenrotor malossi luchtfilter malossi spruitstuk malossi membraan het geld dat ik ervoor gepland had is vrijwel op... en ik moet nog wel veel doen!! dus ik ga het rustig aan doen en veel werken.. dure hobby!! maar wel geweldig!! Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen. Dit bericht is gewijzigd door mad l op 2-10-2006 om 20:20 uur. Dit bericht is gewijzigd door mad l op 2-10-2006 om 20:27 uur. Dit bericht is gewijzigd door mad l op 2-10-2006 om 21:05 uur. |