Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
24386 CC x-power 1-12-2004 17:57 Technical Forum 1531 27

Topicpost
Gepost door: CC x-power Gepost op: 1-12-2004 17:57
Als je wil lezen ben ik je dankaar

Wel, hij is nu ongeveer ontgrenst, deze middag gedaan...
heb 2-3cm van de afstelbuis gedaan, zit nu nog 1cm in, maar die blijft !!!

Wel probje : in 6de; rond de 8000 toeren heeft hij soms dat hij opeens een beetje inhoud en een soort krassend lawaai maakt, iets luiders dan normaal etc; waar kan dit aan liggen ? heb niets veranderd, geen sproeier of niets, want de bougie stond een beetje te rijk voor dat ik er deze middag aan begon ( dus hij kreeg een beetje te veel ), dus ik dacht wel van zal wel lukken, heb beetje rond de 8000 toeren gereden daarstraks ( vandaag een 60-tal km gereden ) en nu in lage toeren, dus bv in 1ste een 3000, dan vollegas geven en je stijgt, naar de 4000 geeft hij opeens een kleine snok ( dus heeeel ffjes inhouden )en daarna weer voort naar de 4500 en daar sputtert hij een klein beetje denk ik, niet zeker en dan trekt en rijdt hij perfect...

Ik wil geen bullshit horen van mensen die er niks van kennen, sorry !
Owja : nog ff :

had er 2bougie's in gedaan.
1st : zat de oude er nog in, een 15km mee gereden, aan dealer getoont en die zei dat hij te veel kreeg
2de : na die eerste 15km de 2de derin gestoken en zo doorgereden ( een km of 45 ) wel niet veel vol in 6de, want er reed een tragere scooter mee; en dan later nog ff goed gas gegeven, een km of 7 rond de 8000 op top, 1 keer 9800 op top. deed het perfect, 1 of 2 keer dat krassend geluid gehad en beetje ingehouden. (daarna naar huis en dan heb ik gemerkt dat hij een beetje snokte aan 4000toeren, zie eerste stuk tekst )
Van die 2de bougie zei de dealer uiteindelijk ( was nog vrij nieuw !! ) dat die beter stond, terwijl ik niks aan de brommer gedaan heb.

Een foto van de bougie's kan gemaakt worden als jullie willen...

Dit bericht is ge-edit door CC x-power op 1-12-2004 18:00

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved