Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
24291 protvis 27-11-2004 14:13 Technical Forum 901 9

Topicpost
Gepost door: protvis Gepost op: 27-11-2004 14:13
Allo, een tijd geleden was er een krukaslager kapot in mijn blok. Ik heb er nieuwe gekocht en mijn blok uit elkaar laten halen door iemand die er meer van kende dan ik. Toen ik hem terug kreeg reed hij terug goed enkel als ik hem in 5de zette, dan begon alles te kraken en te rammelen in mijn blok. Dus heb ik mijn blok terug gebracht, nu heb ik mijn blok terug en ik heb het gisteren terug onder mijn mt gezet. Ik starte hem: ging goed, maar toen ik hem in eerste (ook in 2de) zette, toen reageerde hij niet op de gas. Hij reed een beetje uit zijn eigen omdat hij in vitesse stond, maar als ik gas gaf dan hoorde ik hetzelfde als ik gas geef in neutraal en hij rijdt ook niet? Is dit terug iets in mijn blok dat verkeerd zit? Want dan moet ik het voor de 3de keer openhalen. Maar ik heb er momenteel ook blokolie in zitten voor een droge koppeling (dus gewoon motorolie) normaal gezien had ik daar geen problemen mee en kan dit ook niet echt kwaad. Maar kan het zijn dat het hierdoor niet te goei ontkoppelt ofzo? Als ik hem zonder dat hij aanstaat in eerste zet of 2de, dan kan ik hem voort duwen zonder dat ambriage ingehouden is. Het voelt zwaarder aan dan in neutraal, maar hij blokeert niet en hij voelt exact hetzelfde aan als ik ambriage inhoudt of loslaat.

Ok, is redelijk onoverzichtelijk uitgelegd misschien?, maar ik zou verschrikkelijk blij zijn als iemand me kon helpen, ik rijdt ondertussen al meer dan 2 maand niet meer op mijn mt5.

Bedankt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved