Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
24218 MTX-speed 24-11-2004 13:56 Main Forum 834 12

Topicpost
Gepost door: MTX-speed Gepost op: 24-11-2004 13:56
Ja hoor, eindelijk mun MTX-SHtje helemaal opgeknapt, 't was een prachtig mooi beesje...tot gistere toe........
Ik rij daar lekker op een 60km weg denk ik ineens iets op de weg te zien dus ik rustig aan op de rem........*klunk* ineens slaat m'n voorrem vast en glij ik onderuit. Brommer gaat over de kop, ik zelf ook. Mijn schoen schiet uit en kom zelf tot stilstand tegen een boompje. En tot mijn grote spijt; heel m'n brommer naar de klote, ik heb misschien wel een paar minuten op de grond gelegen totdat een voorbijkomende automobilist mij overeind hielp. Na de automobilist te hebben bedankt ben ik zo goed als het ging naar huis gereden. Thuis aangekomen m'n brommer eens goed bekeken; tankkappen beschadigd, zijkappen beschadigt, voorremhendel afgebroken, stuur zo krom als een hoepel, voorspatbord beschadigt, rechtervoetsteun afgebroken, achterbrug+kap naar de klote, gelukkig zijn m'n frame, wielen en tank intakt gebleven, helemaal niks aan te zien...... en met mezelf; slechts een gekneusde voet, dat was de voet waarvan m'n schoen van uit was gevloge, ligt overigens ook helemaal open door de gebroken voetsteun. Helm flink beschadigd....binnenkort hoop ik de foto's online te krijgen, snappen jullie ook weer waarom het wel verstandig is om een helm op te hebben. Binnekort dus weer eens op gaan knappen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved