Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2415 | Zeta-boy | 13-12-01?22:11 | Main Forum | 646 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: Zeta-boy | Gepost op: 13-12-01?22:11 |
ik had een 80 blokkie nodig, dus ik en broske gingen op zoek naar een blok. symen had er nog wel 1. maar eerst wist hij nog niet of hij het weg wou doen...en dan krijg je dit msn gesprek: Geef in een expresberichtengesprek nooit je wachtwoord of creditcardnummer aan anderen. Een natte pan in de kast... zegt: eeej symen zegt: hey Een natte pan in de kast... zegt: witte al van da 80 blokske? symen zegt: wil je hem niet kaal symen zegt: ? Een natte pan in de kast... zegt: uhm, wa kost dat dan? Een natte pan in de kast... zegt: ? symen zegt: uhhm symen zegt: 300 Een natte pan in de kast... zegt: met 5bak enzo he Een natte pan in de kast... zegt: goede krukas Een natte pan in de kast... zegt: 4 plaats kopp symen zegt: zeker weten symen zegt: nieuwe pakkingen Een natte pan in de kast... zegt: maar waarom wil je die cil nie wegdoen eigelijk? Een natte pan in de kast... zegt: zijn de krukaslagers nog goed ofnie? symen zegt: m'n broertje wil die er nog eens onder hebben Een natte pan in de kast... zegt: o Een natte pan in de kast... zegt: ok symen zegt: zijn goed Een natte pan in de kast... zegt: ok Een natte pan in de kast... zegt: is gewoon eronder hangen en cil erop en rijen? symen zegt: juist symen zegt: mischien blokboutjes aan draaien symen zegt: want hij lekt olie symen zegt: langzaam Een natte pan in de kast... zegt: ok Een natte pan in de kast... zegt: maar heb je wel die kopbouten erbij? symen zegt: uhhm symen zegt: jawel Een natte pan in de kast... zegt: ok Een natte pan in de kast... zegt: stuur maar op dan Een natte pan in de kast... zegt: Dave Baker Oliemolen 69 4701 KN Roosendaal symen zegt: uhhm Een natte pan in de kast... zegt: wat uhm? symen zegt: hij hangt nog onder m'n mt Een natte pan in de kast... zegt: ja, eronderuit halen dan symen zegt: ja Een natte pan in de kast... zegt: khep um woensdag nodig Een natte pan in de kast... zegt: dus je hebt tijd zat symen zegt: ja symen zegt: wat zijn de verzends kosten? Een natte pan in de kast... zegt: weeknie precies Een natte pan in de kast... zegt: 11.50 ofzo symen zegt: nee symen zegt: niet voor een blok Een natte pan in de kast... zegt: wel, mbx blok was ook 11.50 symen zegt: 350 dan heb je hem voor de deur Een natte pan in de kast... zegt: nee Een natte pan in de kast... zegt: da slaat nerges op Een natte pan in de kast... zegt: ik betaal gewoon de verzendskoste, en das geen 50 piek symen zegt: ik wil meer voor dat blok Een natte pan in de kast... zegt: rot op Een natte pan in de kast... zegt: eerst zeggen dat het goed is en dan opeens nie meer Een natte pan in de kast... zegt: afzetter symen zegt: Een natte pan in de kast... zegt: gewoon voor 300 symen zegt: 5bak 4plaats goeie krukas, heb ik eigenlijk zelf nodig Een natte pan in de kast... zegt: ja, rot op man, je hebt het al verkocht nou Een natte pan in de kast... zegt: jij ben echt een afzetter dan wat vinden jullie hier nou van? slaat toch nerges op he?!! symen is gewoon een afzetter!! eerst zeggen dat hij dat blok voor 300 wegdoet en dan opeens meer voor gaan vragen, echt zo triest is dat..... :a :a :a AFZETTER!! :p |