Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
23933 | Hier_ben_ik | 13-11-2004 7:53 | Main Forum | 105773 | 426 |
Topicpost | |
Gepost door: Hier_ben_ik | Gepost op: 13-11-2004 7:53 |
Zoals al langer het idee is, zijn we weer verder gegaan met Brommerforum.nl t-shirts. Chantal kent een gast die er in doet, ik ken een paar bedrijfjes, we moeten even kijken welke de goedkoopste/beste etc is, en dan zijn we van plan de t-shirts daadwerkelijk te bestellen en naast de stickers die er al lang zijn te gaan gebruiken als promotie-artikel zegmaar. Nu heb ik eigenlijk eerst een vraag aan heel BF: Stel, er zijn t-shirts, kleur weet ik ff nog niet, maar er staat links op de voorkant "Brommerforum.nl"; - Heb je dan interesse in een BF-shirt? - Zo ja; wat wil je er ongeveer voor betalen? (graag ook even in de poll klikken ) Eventuele andere ideeën kunnen naar mijn inbox, dit topic is alleen bedoeld om te kijken hoe groot de interesse is enzo. Ik heb zelf al besloten dat we "zware" t-shirts gaan gebruiken, dit omdat menigeen nogal eens ooit sleuteld enzo, en het is niet lollig als je ff achter je koppelingshendel blijft hangen en je t-shirt alweer uit de vorm is zegmaar Update's: 1 Ik heb het zowat rond.. we kunnen tshirts laten drukken (alleen links op borst) voor 12,50 (excl verzenden) ik ben hierbij uitgegaan van dikke shirts i.v.m. sleutelpraktijken enzo alleen 2 dingetjes.. 1. minimale afname is 25 stuks (ik ga niet zelf even 312,50 euro voorschieten, dus moeten we even zien hoe we dat gaan regelen..) 2. het logo moet geleverd worden in een vector gestuurd EPS bestand (als we dit niet doen komt er 35e setupkosten bij), ik weet niet of een van jullie hier toevallig ervaring mee heeft? voordeel bij dit is, dat als we ooit truien, sjaals, onderbroeken of wat dan ook willen laten drukken, dit allemaal bij het zelfde bedrijf kan voor ook niet al te veel geld -------------------------------------- 2 ik zal straks btw even opbellen, misschien kunnen we ook van die stukjes stof laten maken die je op je jas/bodywarmer/weetikwat kunt naaien (patches ofzo?) en wat ik nog was vergeten te zeggen.. de dames die geen shirt willen, maar iets anders: als je mij een truitje opstuurt waarop je BF wil hebben kan+wil dat bedrijf ze ook gewoon drukken en we moeten nog steeds even kijken wat we precies erop gaan drukken.. denk binnekort even een topic openen waar ontwerpen ingestuurd kunnen worden en dan poll erbij Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 17-12-2004 7:37 --------------------- 3 Quote: en ik zal ook even kijken voor truien.. toevoeging: we hebben minimale afname van 25 stuks, maakt niet uit wat het is verder.. dus 15 shirts, 5 truien, 2 boxershorts en 3 patches kan daarna is het elke keer mogelijk om per 5 te drukken, dus dan is het probleem van 'geld voorschieten' ook verholpen (dat kan+wil ik dan wel doen) /ik ben vanavond tot zondagavond een weekend weg (en telefoon uit enzo) dus niet te bereiken. Wat ik weet voordat ik ga post ik nog, verdere dingen komen maandag wel weer.. edit: we kunnen ook andere kleuren shirts.. dus we moeten even kijken, of we bijv zwarte + blauwe laten maken.. is niets duurder ofzo ik zal dit alles ook even in startpost zetten ------------------------------ Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 17-12-2004 7:48 Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 27-5-2005 12:52 |