Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
23823 | robinv | 8-11-2004 21:41 | Technical Forum | 10274 | 25 |
Topicpost | |
Gepost door: robinv | Gepost op: 8-11-2004 21:41 |
Hallo allemaal, Ben nogal nog een noob met brommers en heb eigenlijk alleen verstand van scooters. Vraag 1: Ben nou bezig om me cilinder van me blok eraf te krijgen maar dat gaat gewoon niet, heb helaas al 2 koelvinnen kapot geslagen heb er wd40 tussen gespoten maar nog steeds vast, hoe krijg ik hem eraf? Vraag 2: Ik wil me tomos het liefst zo orgineel mogelijk proberen te houden. Maar ik wil dat ie ongeveer 40/45 haalt maar dat ie wel zeer vlot optrekt wat kan ik daar aan doen? Zat zelf aan de carburateur te denken van 14-12 naar 15-15 of me tandwielen verhouding aanpassen hoe en wat? Vraag 3: Me carburateur is kapot en wil een andere kopen, zag ergens dat er een 15-15 te koop is, zal dat wat geen helpen of kan ik beter me orginele 14-12 houden? Vraag 4: Ik zie dat de tomos een kleine kilometer teller heeft. Maar nou moet je dus eerst zo`n draai geval hebben bij je wiel. Dus ik heb gekeken of dat bij mij ook kan maar ik zie geen ene mogelijkheid voor zo`n kilometersensor gevaL. Of moet ik daarvoor weer andere velgen hebben ofzo? Wie kan me daar iets meer over uitleggen? Vraag 5: Toen ik de tomos kocht zat er geen luchtfilter op(dat zwarte doos geval) alleen zo`n gaasje in de carburateur, een aanzuigrubber en zo`n slang. De reden waarom geen luchtfilter opzit weet ik niet, maar maakt dit zo`n niet veel herrie? ![]() Vraag 6: Kan ik me snor tomos ook als brommer verzekeren? Dan moet ik wel een geel plaatje ipv een oranje. Maar ze kunnen dat toch niet zien dat het een snor is geweest. Ik heb alleen een nummer in me frame. Maar er staat niet bij of het een snor of brom is. Je kan het alleen aan de oranje geval zien. Dit bericht is ge-edit door robinv op 8-11-2004 21:51 |