Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
23791 Ns-1 Blower 7-11-2004 19:53 Technical Forum 2904 34

Topicpost
Gepost door: Ns-1 Blower Gepost op: 7-11-2004 19:53
Hey,

ik heb al een half jaar een probleem. Zomaar werd m'n cilinder snoei heet terwijl ik er niks aan veranderd had.
Betreft een honda mtx met een mbx80 blok.
Ik heb al van alles geprobeerd maar nog steeds zonder resultaat.

-grootste sproeier gehaald (200) en hier een boortje doorheen gehaald waardoor hij nog groter is geworden en nog steeds te heet,m;n bougie is gewoon koffiebruin (zelfs met kleinere sproeier)

- andere radiateur. stationair draaiend een grote fan er op gezet maar maakt ook niet uit.

-100 duizend keer koelsysteem ontlucht, maar zit geen lucht in.

-andere cilinder en zuiger gekocht. maakt ook geen verschil.

-nieuw koelvloeistof, ook geen verschil.

-waterpomp nagekeken maar er staat toch echt heel veel druk op, het spuit alle kanten op als ik me vinger voor de ingang houd. Dus circuleert goed.

-ontsteking later en vroeger gezet maar maakt ook niet uit. Wel waren de spoelen een beetje aan de verbrande kant ....

-Andere bougie, geen verschil.

-Pakkingen vervangen en gecontrolleerd op valse lucht. Geen valse lucht etc.

Het was zo heet dat ik er vorige maand een vastloper mee heb gehad. Het koelvloeistof komt onder me radiateurdop vandaan tijdens het rijden.Temperatuurmeter van school meegenomen die maar tot 100 graden ging en die kon het niet eens meten..Naar mijn idee wordt het koelvloeistof ongeveeer 130/140 graden.

Ik zit nu echt met wat het nou kan zijn ... Ik kom er echt niet meer uit, en waar ik ook kom zeggen ze afstelling of waterpomp. Dat is het dus NIET ...

Iemand nog iedeen?

edit: type brommer

Dit bericht is ge-edit door Ns-1 Blower op 7-11-2004 19:54

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved