Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
23770 | Killerbean | 7-11-2004 0:22 | Technical Forum | 3257 | 65 |
Topicpost | |
Gepost door: Killerbean | Gepost op: 7-11-2004 0:22 |
Ik zal het hele verhaal uitleggen: een paar weken terug heb ik van iemand wat dingen gekocht waaronder een blok voor gilera zulu. hier zat een 70cc metrakit cilinder op en die wou ik dus hebben. zijn blok lag al 1,5 jaar stil buiten. ik heb zijn blok opengetrokken lagers vernieuwd/pakkingen en alles gecheckt zegmaar en gewoon goed gemaakt, blok is gewoon goed. ik heb van een brommerwinkel een 2e hands 21mm dellorto carb gekocht type phbg 21mm DS. alles (naar mijn weten goed aangesloten) mengsmering en vacuum en als ik heb start dan wil die soms nog wel is stationair draaien maar geef je gas dan verzuipt hij, maakt niet uit welke sproeier. (hij vonkt perfect) nu heb ik de bougie er is uitgedraait en gekickt, de benzine gutst dan uit het bougiegat dus daar zit iets niet goed. en toen ik de carb er zo aftrok droop de benzine er ook uit. de vlotterkamer en choke doen het gewoon goed !!! ik de oude carb gepakt (die 100% zeker goed is) erop gezet doet het ook niet, en zelfde verhaal, benzine gutst eruit als ik de bougie eruitdraai en kick. wat o wat kan dit zijn ?????? |