Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
23714 honda_freak 4-11-2004 22:38 Uiterlijk Forum 1944 33

Topicpost
Gepost door: honda_freak Gepost op: 4-11-2004 22:38
ik ga maaris zelf een cockpit bouwen omdat ik mn contactslot met een tie rappie aan mn stuur heb zitten en dit geen gezicht is en ik wellis wil weten hoe hard ik rijd.. nu zijn die originele cockpitjes en lelijk en duuuuuur..
dus had ik een idee, ik neem een moederbord. of een ander oud computeronderdeel, sloop daar alle egt overbodige zooi af tot ik die leuke groene plaat over houd met die koperdingetjes er in ge-etst..
die wil ik dan als ondergrond gebruiken en daar boven op een klokje en een km teller en daar weer boven op een plexiglas plaatje of zo.. en dan netjes dicht maken en niet vergeten het contactslot erin te zetten..

nu heb ik 2 vraagjes..
uit wat voor materiaal bestaat zo'n moederbord want ik moe dus zagen en boren.. en t schijnt nogal hard spul te zijn.. iemand idee hoe ik t t best kan bewerken?

en wat voor kmteller kan ik t best gebruiken. digi. okeej, maar nog een bepaald merk? niet zo'n fietsding want ik heb zo'n ding allis gek gefiets want hij kon niet verder dan 45 km/h tellen en op een racefiets ga je daar wel overheen..

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved