Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
23713 brutus 4-11-2004 22:16 Meeting Forum 14880 585

Topicpost
Gepost door: brutus Gepost op: 4-11-2004 22:16
Bij de deze wil ik een meeting organiseren in alphen aan den rijn. voor mensne van ver bij leiden en gouda in de buurt.
het gaat om zondag 14 november
ik wil om 12 uur beginnen bij het station in de buurt kaartje kan via msn als het nodig is.
het verzamel punt is nog niet helemaal vast omdat er moeilijk een centraal punt te vinden is met een groot parkeer terrein. voor mensen die de weg niet weten kunnen ook naar mijn huis komen. Stationsstraat 13 (bij het station dus)

ik wilde daarna naar een andere wijk heen rijden met de brommer naar de crossbaan. daat heb je elke zondag motoren die er rijden en een klein parkeerterreintje. daar wil nog wle eens politie komen dus ik wil eigenlijk naar iets verder gaan op een stuk vaste zandgrond waar ze over paar jaar willen bouwen. hard zand en veel hobbels ed. niemand die je ziet enzo mooi terreintje om beetje te kloten en er is ook een net nieuwe weg naast die erg rustig is waar als mensne het willen eventueel kunnen sprinten
mja weet niet hoe ik ene event aan me topic kan toevoegen weet iemand anders dit?



Dit bericht is ge-edit door brutus op 4-11-2004 22:26

dit is de brug waar we verzamelen punt 2 dus vandaar uit begeleid derbi-senda naar het station waar ik sta te wachten met de andere helft van de mensen van daaruit rijden we door naar het crossterrein. voor de duidelijk heid het linker verzamen punt sta ik dat is bij het station en de andere is bij de brug zie je vanuit de hele ongeving dus dat is geen probleem het rode stipje woon ik dus als er problemen zijn ik heb gereedschap liggen is op loop afstand van het station



dit is de brug waar we gaan verzamelen:




Dit bericht is ge-edit door brutus op 5-11-2004 19:12

Dit bericht is ge-edit door brutus op 5-11-2004 19:15

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved