Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
23622 bastiaans 2-11-2004 10:36 Main Forum 16320 685

Topicpost
Gepost door: bastiaans Gepost op: 2-11-2004 10:36
Ik hoorde net dat THeo van gogh dood is op t nieuws.
Volgens mij is hij vermoord maar ik weet t niet zeker....

IIG RIP THEO

ja hij is neergeschoten...

HIER DE TIJDSLIJN




10.25 - Het gerucht doet de ronde dat de dader een Islamitisch uiterlijk heeft.

10.20 - De politie heeft het slachtoffer afgedekt met een blauwe tent voor technisch onderzoek.

10.15 - De politie bevestigt de identiteit van het dodelijk slachtoffer nog niet. De betrokken familie moet nog worden ingelicht.

10.00 - De productiemaatschappij van Theo van Gogh bevestigt dat de filmmaker in Amsterdam is doodgeschoten.

9:50 uur - AT5 meldt dat Theo van Gogh is doodgestoken. Volgens Amsterdamse tv-zender is hij gevonden met brief of pamflet op de buik.

9:20 uur - Ooggetuigen zien iemand onder een wit laken liggen bij het Oosterpark. Daaruit wordt opgemaakt dat er een dodelijk slachtoffer is.

9:15 uur - Het gerucht doet de ronde dat het slachtoffer schrijver en filmmaker Theo van Gogh is.

9:10 uur - Alle verkeer en openbaar vervoer rondom Oosterpark wordt stilgeelgd. Alles langs het Tropenmuseum en richting Diemen. Oosterpark is afgesloten.

09.00 - De politie achtervolgt de schutter en in het Oosterpark in Amsterdam-Oost vindt een tweede schietpartij plaats. Een agent raakt gewond en de dader wordt in het been geschoten. De schutter wordt opgepakt.

08.50 - Voor het stadsdeelkantoor aan de Linnaeusstraat wordt een man meermalen neergeschoten. De schutter rent weg.



Dit bericht is ge-edit door bastiaans op 2-11-2004 10:39

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved