Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
23609 MarcelMt5 1-11-2004 20:59 Elektronica Forum 1498 21

Topicpost
Gepost door: MarcelMt5 Gepost op: 1-11-2004 20:59
oke verhaaltje!!!please help...

omdat mijn licht op me mt het nooit egt goed deed heb ik een fietslampje achterop gemaakt en me achterlichtje eruit gedraaid.

dus ik d8 mooi ik heb weer een duidelijk achterlicht he, dus ik lkkr chilly-billy op me mt aan het rijden en ineens schijt ie ermee uit. ik d8 eerst benzine op ofzo (maar leek me sterk) maar dat was niet het geval.ik dacht dat de vlotters verstopt waren ofzo, omdat het leek alsof ie verzopen was. maar wat ik ook deed hij wou niet aan.

dus opeens d8 ik he! ik doe me lampen aan (voorlamp).en ja hoor hij deed het weer. ik helemaal blij me voorlamp brandde zelfs feller dan normaal, dus ik d8 hehe heb ik het mooi voormekaar he.

maar toen ineens 1 grote jezusknal en een grote lichtflits en toen hield ie ermee op, dat was et d8 ik nu is me mt dood en overleden. thuis bleek dattie niet meer vonkte, cilinder enz was nog goed.

sindsdien heb ik een andere kabelboom erop gezet (immi dus het was ff kloten en d'r hangen nog een paar draden los, oranje en lichtblauw (knipperlicht)), er is een andere cdi op gekomen, ontsteking is veranderd en ik heb vanmiddag een andere bobine gehaald en owja uiteraad een nieuwe bougie.

na dit alles doet dat $#^@#%*&^ding het nog niet, hij wil maar niet vonken! kan iemand, maar dan ook iemand mij helpen want ik snap er geen flikker meer van. en ik wordt er zo langzamerhand een btje heel erg moe van.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved