Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
23354 Killerbean 25-10-2004 13:37 Technical Forum 6077 20

Topicpost
Gepost door: Killerbean Gepost op: 25-10-2004 13:37
Hey,

Had al even gezocht maar kon niet echt een goed duidelijk antwoord vinden.

ik heb nu:

Gilera zulu (derbi blok)
50cc org
14mm org
MK uitlaat
oliepompje aangesloten werkt goed.

ik krijg:
een compleet ander blok waar op zit/komt:

70cc MK (is geen toerenbeuker)
21mm dellorto (met olie en vacuumaansluiting)
MK uitlaat
oliepompje is nu afgesloten.

ik wil weten wat handiger is om te doen, het "nieuwe" blok licht nu toch uit elkaar, is het beter om zelf te mengen met castrol TTS of is het handiger en veiliger om gewoon het oliepompje weer aan te sluiten en zelf op een volle tank (6Liter) 2 of 3 dopjes extra erbij te doen ?

ik heb liever het oliepompje intact.... en dat ik er dus zelf 2 of 3 dopjes bijgooi op een volle tank.

Iedereen zegt van ja je oliepompje kan stuk gaan omdatje veel harder gaat? maar ik heb nognooit iemand gezien waar het oliepompje echt stuk is gegaan door de 70cc !!!!

dus please help me want ik weet het niet !!! :-P

ik vind het zo onhandig om zelf te mengen en een fles castrol mee te nemen.

en kan ik misschien me oliepomp gewoon veel rijker afstellen en hoe kan ik testen OF hij nog werkt en OF hij genoeg olie geeft.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved