Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2326 Ronald 2-12-01?21:43 Main Forum 1245 22

Topicpost
Gepost door: Ronald Gepost op: 2-12-01?21:43
ik kwam net van mijn werk af, rijdt bij het stoplicht weg, over een lange rechte weg, rijdt er zo'n auto achter me die in een keer zijn groot licht aandoet, dus ikke liggen en hij bleef maar dicht achter me zitten. ik draai dus bij een rotonde rechtsaf, daar rijden er 2 auto's voor me waarvan er 1 afdraait dus ik in mijn remmen. Begint die gast achter me in een keer te tuteren, dus ik rijdt maar gewoon door naar huis toe, haal op die weg nog een auto in komt die gast die al de hele tijd achter me aan reed ook inhalend achter me aan. dus ik draai linksaf een straatje in, haalt hij me in en zet hij me tegen de stoeprand stil. Dus hij stapt uit en loopt naar me toe:
vent: waar was jij mee bezig, met 85 :( over zo'n weg rijden en nog iemand inhalen
ikke: hoezo??
vent: vind je dat normaal ofzo
ikke: dat moet ik toch zelf uitmaken, ik vind het niet normaal dat je zo dicht op me komt rijden met groot licht en tuterd enz., dan voel ik me ook opgejaagd, dat doe je toch niet
vent: ik wilde je alleen maar op je verantwoording wijzen, heb jij geen verantwoordelijkheids gevoel, je mag maar 40 met dat ding
hij is ook op die snelheid gebouwd
ikke: ik wil niet veel zeggen maar het is wel een 125cc frame hoor
vent: ohh dus dan is het een motor en er zit een brommerplaatje op (dom)
ikke: nee het is gewoon een brommer met een sterk frame
vent: ik vind het gewoon echt niet verantwoord dat jij zo rondrijdt
ikke: ja, dat is jouw mening

dus ik rijdt weg, vol gas, vinden jullie dit dan niet aso van die vent

hij heeft nog geluk dat ik niet tegen zijn auto was aangevallen toen hij me tegen de stoeprand drukte

85 viel me eignelijk nog tegen, dan klopt mijn teller toch wel, maar vergeleken met verschillende andere brommers die ook hun teller hebben geklokt rijdt hij veel harder dan de teller aangeeft, zou de teller van die auto dan niet kloppen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved