Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
23056 | Prodigital | 16-10-2004 14:53 | Technical Forum | 422 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: Prodigital | Gepost op: 16-10-2004 14:53 |
Nou het zit dus zo: Vanaf dat ik mijn MB had, moest ik starten met choke. Na zo'n paar minuten rijden, als ie warm is dus, valt hij uit als ik stilsta. Maar als ik echt aan topsnelheid wil rijden moet de choke wel uit. Die topsnelheid is ook iets vreemd, soms als het koud is ofzo, dan rijdt ie heel moeilijk, doet ie 'bwooop', en net als ie helemaal stil lijkt te vallen, schiet hij weer weg. Op zo'n momenten rijdt hij dan ook max 45(50 @ teller). Anders als hij heel makkelijk start en rijdt, raak ik aan de 60 km/h (echt, das dan 70 op teller). setup is als volgt 50cc met A - 4 opzij erop. er staat HM166 bij de inlaatpoort.heb geen idee wat dit allemaal precies is. Wel zou mijn brommer Belgisch moeten zijn. Carburator is ook HM166, heb net 14mm gemeten. Der zit nog ori luchtfilter op. Sproeier is groter dan een millimeter, kzal het es proberen meten. Uitlaat is een chroom Luhao imi. Bromboer zegt dat de sproeier uitgeboord is, en dat om hem goed te doen rijden ik een grotere carb en spruitstuk nodig ga hebben. En als m'n cilinder hollands is, zouk zelfs een andere cilinder moeten kopen. Geloof hem niet echt, die kerel is nogal een oplichter, maarja. Nu, iemand enig idee wat ik moet doen om hem weer goed te doen lopen ? Afstellen is het nu ook weer niet helemaal, verwijs me alsjeblief niet naar de faq en dit topic dan sluiten. Kwil gewoon eens weten hoe het met m'n setup zit, hoe origineel die nu is, en waar het probleem precies zit. ![]() |