Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
22997 | Mike de klerk | 14-10-2004 11:10 | Technical Forum | 1266 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: Mike de klerk | Gepost op: 14-10-2004 11:10 |
IK heb van een vriend een 17,5 mm carb overkocht die eerst op een Yamaha Aerox zat, Op die carb zit een aansluiting voor een vacuum voor de scooter tank, (ofzoiets). Ik heb een schakel en werk met een benzine kraantje en gebruik deze dus niet. Eerst had ik een Déllorto 12 MM PHBN nu heb ik eeen Déllorto 17,5 MM PHBN (met die vacuum shit erbij). De slangetjes heb ik op dezelfde plekken aangesloten en dat vacuum pinnetje met een slangetje afgedicht. Nou liep er dan continue als ik mijn benzine kraantje open zetten benzine langs de overflow (als je carb te vol zit met benzine zit er een aansluiting met een slangetje die het loost). Deze heb ik toen ook maar afgedicht met een slangetje en afgeknepen. Ik heb mijn brommer rijdend gekregen maar toen liep hij heel onregelmatig en nadat ik een stukje had gereden werden de toeren automatisch steeds hoger. (choke aan en dat werd gelijk minder). Ik krijg uhm niet afgesteld, mijn tank was ook leeg dus zou goed kunnen dat hij daarom zoveel touren ging draaien (teveel lucht neem ik aan). Dus ik ben gaan tanken. Nu ben ik vanochtend weer gaan prullen maar deed hij helemaal niks meer. DUs ik denk: bougie eruit, isty nat? danisty verzopen. Ja dus ik kickstarte (met benzine kraan dicht) en de benzine spoot eruit. Wat heb ik verkeerd gedaan? |