Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
22958 | paulmt5 | 12-10-2004 21:34 | Main Forum | 2501 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: paulmt5 | Gepost op: 12-10-2004 21:34 |
hallo mensen, ik ben paul, 17 jaar, kom uit amersfoort, ben nieuw hier en heb meteen een vraag; Ik heb sinds 2 jaar een mt, dr zat een imi 50cc + 12mm op, liep altijd goed, maar was toch al behoorlijk versleten. dus ik besloot een nieuwe cilinder te kopen, een 50cc airsal. dus ik de cilinder dr op gezet, dikke problemen, hij is niet vooruit te branden, en als ie rond de 5000 toeren komt bigint ie te gieren zeg maar. Het klinkt net als dat er wind met hoge snelheid langs de cilinder stroomt, alleen dan oorverdovend! zelfs met helm op doet het letterlijk pijn aan je oren. Ik heb meerdere sproeiers geprobeert, de originele carb erachter, en een 18mm keihin carb erachter, vloeibare pakking tussen de pakkingen, het hielp allemaal geen zak. dus nu rijdt ik weer met mn imitatie. en dat rijdt weer normaal. De airsal cilinder + zuiger zien er nog perfect uit, geen krasje te bekennen. Wie heeft ook rare ervaringen met deze cilinder?? zou het misschien kunnen komen omdat ik een hogedruk kop gebruik?? want de airsal zuiger is wel erg bol, heb al een dubbele koppakking gebrukt, maar dat haalde ook niets uit HELP! :-0 ik wordt gek |