Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
22870 Fastest Schumi 10-10-2004 14:05 Technical Forum 211 4

Topicpost
Gepost door: Fastest Schumi Gepost op: 10-10-2004 14:05
Hee

ik was gister dus zo mijn transmissieolie aan het vervangen en daarna dus aan het bijvullen. Alleen der zat een ijzer dingetje in de weg, je kon hem een beetje wegdraaie dus dat doe ik. Niks aan de hand, nadat ik hem had bijgevuld startte ik hem, alleen zodra ik hem in zijn 1 zette schoot ie uit of had hij de neiging weg te raaiien. Ik met me stomme kop dacht dat het door dat ding kwam wat ik zonet bij het bijvullen had weggedouwd.

Ik er zo een beetje aan te draaie, kijke of het helpt. Na een tijdje het rubbertje, wat er op zit, weggeschoven en zag dat ik daar wat kon afstellen. Dus ik ging een beetje klote hielp niks. Dus ik maar weer terug gezet in zijn oude stand, tenminste dat denk ik.
Toen kwam ik erachter dat dat snoer waar ik aan zat te draaien niet naar me koppeling toeging maar naar de kant van me gas. En ff later kwam ik er ook nog s achter dat er 3 cm naast dat kabeltje de olietoevoer slang zat en het dus waarschijnlijk de oliepomp is (zit een blauwe stikker op).

Trouwens dat ene kabeltje kan je naar buiten trekken net zoals met zon handrem op je fiets dat er een heel dun ijzerdraadje uitkomt, maar dat ik kan ik alleen zelf, als ik gas, me voorrem of de startknop gebruik gebeurt er nix.

Iemand enig idee wat het is en of het kwaad kan??

Dat van dat wegraaien en afslaan is al opgelost, de (andere ) koppeling was het dus).


Dit bericht is ge-edit door Fastest Schumi op 10-10-2004 14:06

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved