Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
22766 Honda_mbiloss [Emiel... 6-10-2004 11:50 Main Forum 3232 40

Topicpost
Gepost door: Honda_mbiloss [Emiel... Gepost op: 6-10-2004 11:50
hoi allemaal, net aangehouden met men mb. Zal fftjes het verhaal vertellen.

men citta was kappot, en men mb stond nu ongeveer al een maand stil. Omdat ik er niet meer op wou rijden vanwege 80cc shit.

dus ik mb gepakt, omdat ik anders niet op school kon komen. Ik rijd lekker naar school toe. Niets aan de hand. Kom ik op school aan. Ja motorjuut. dus ik rustig stoppen, want had toch geen kans om weg te komen. Hij mij begelijden naar de rollerbank. Staat die rollerbank dus gewoon precies voor de ingang van de school.

Ik op de roller:
1- 1.8kw :S lijkt me niet dat dat kan ma oke.
2- nog steeds 1.8
3- over de 2, stonden geen cijfers meer.
4- Tikte die tegen het uitsteekseltje van de o aan.
5- niet getest.

naja was dus te hoog. Dus hun nog even de rest van men brom testen. Alles was goed banden etc. licht.

Komt er 1 of andere rare agent aan, die beweerde dat het een 80cc of hoger was. Naja dat wouden hun wel geloven, dus gingen ze 1 of ander raar apparaatje in men bougigat stoppen. Maar apparaatje was te klein(of slag te groot)

Dus moet ik cilinderkop eraf gaan schroeven, ik dat gedaan. dus ik zeg zo hoeveel moet die weze. Hij zo nou zou wel 50mm weze als het 80cc is. en 40 als het een 50 is. dus ik zeg en als die 45 is, ja dan zou het een 70 zijn.

Hij opmeten, 44.6mm volgens zijn schuifmaat. hij zo na is een 70.

Komt die poepagent er weer aan, zegt die nee moet je niet zo doen. Moet je ook ff de slag opmeten, en dan de cilinderinhoud bereken.

dus die vent ging dat eventjes doen. En kwam op de indrukwekkende 74cc uit.

naja was dus niet goed. wouden ze hem dus inbeslag nemen. Apen. maar ze gingen eerst nog eventjes kijken of het frame wel was goedgekeurd, dus hij krabben totdat die na 5 lagen lak op het frame was uitgekomen. na stond dus netjes het nl. teken in en alles.

Zegt die juut zo. Na dan nemen we hem niet in beslag. omdat die een nl goedkeuringsnummeer heeft. maar ik moest wel meteen men 50 blok eronder zetten.

Nu heb ik bekeuring voor:

- rijden zonder rijbewijs.
- geen kentekenbewijs afgegeven.

Maar nu komt het hele verhaal. Nu heb ik dus wss een probleempje met men auto rijbewijs. Of niet?

Op men 15 de ben ik een keer aangehouden op men citta. Ook zonder certificaat dus.

levert dit problemen op? dan alleen een bekeuring?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved