Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
22721 Martijn II 4-10-2004 12:33 Main Forum 4089 53

Topicpost
Gepost door: Martijn II Gepost op: 4-10-2004 12:33
goed...het zal de meesten niet verbazen dat het nu pas komt ...maar kheb een probleem.

MT ketting is helemaal versleten...maarja..eh..tis de MT ..dus ik ga er geen geld in stoppen.
Dus ik rij vrolijk verder, met de info dat ik niet op een bepaalde manier naar links moet sturen met weinig gas, omdat dan mn ketting eraf loopt (= vieze handen)...

ging redelijk goed. MT dag uitgeleend aan een vriend...die vond het leuk om met dat ding te gaan crossen op een opgebroken weg...maar ..toen liep de ketting er dus af...en het wiel stond opeens scheef ofzo..
dus ik denk...ja..zal best...rijdt ie nog ..ja..mooi...
niet meer naar gekeken.
DUs ik rij vandaag van school weg....paar klasgenoten fietsen voor me en slingeren wat..dus ik posen en voluit de achterrem in...leuk slipspoortje getrokken enzo..beetje slingeren...hartstikke leuk..
tot mn ketting er weer aflag..
ding er weer opgelegd...doorgereden...nog even een wheelie gemaakt...maar dat ging ook niet lang goed...want ding schoot weer naar beneden, toen ja, mijn ketting er wéér afliep.

Goed...ik denk...waarom gaat die ketting zo vaak los.
Beetje checken..hm...voortandwiel zit niet geborgd met een circlippie enzo...
dat zal het probleem wel zijn.
Dus voorzichtig doorgereden...tot ik langs de provinciale weg reed....en volgas, een blokkerend achterwiel kreeg.
Koppeling ingeknepen....nog steeds blokkeren ...
goed..
had het al verwacht...maarja...ketting lag eraf..
dus ik wil mn brommer naar achter duwen, om mn ketting vrij te maken van mn atw bouten...opeens een vette flits, allemaal vuur, ruimteschepen om me heen enzo..alle koeien sloegen op hol....
ow...wacht....nee...liet me iets teveel gaan ..

maar achterwiel bewoog dus niets.

hmmm...dacht martijn...dat suckt...wat nu.
dus ik kijk..waarom draait mijn wiel niet. Ketting is het probleem niet...apparaat stond ook in zn vrij (niet dat dat er toe doet maarja..)..
....wiel...staat best vaag...opeens....
even kijken.
hmzz...das niet mooi.

Goed...huis was ong 200 meter verderop (hell yeah! )...naar huis gelopen, mt op slot gezet, thuis een koelkastkarretje ofzo gehaald (4 zwenkwieltjes....had vantevoren al weer lol..) en camera gepakt.
Hier de sjots.


Let op het slipspoortje op de weg...was behoorlijk lang...MT tegen lantaarnpaal geflikkerd...
Blij dat ik altijd zoveel slip met mn mt...dan kun je em houden als het een keer écht onverwacht gebeurt...(dat was eigenlijk de smoes die ik altijd tegen mn pa vertelde om te slippen...maar nu heb ik es gelijk )


Meneer de achteras...wie weet wat er niet hoort op dit plaatje...


kloos up.





overall shotje ...let op de nieuwe tribals die ik laatst heb aangebracht met zinkspray. ...





Het koelkastkarretje...om het achterwiel op te zetten...heerlijk ding...stel je voor...jij zet je achterwiel erop, gaat een partij rennen..en springt op die mt...guess what happens...



..

zo ..dat was het weer...brommerboer is vandaag dicht...dus moet morgen fietsen (ooehhhh spartametten...als ie start...)

stomste was nog...ik had thuis dat karretje gehaald...en dacht van..oehhhhh ik hoop echt dat er politie langskomt en dat ze denken dat ik em aan het jatten ben ..
hup...motoragent...

wta doet die fucker....rijdt gewoon door...
wat zijn het toch goede vrienden ..je mag dus blijkbaar alles meenemen...mofo's...daar erger ik me wel aan...gewoon doorrijden terwijl er evt. een diefstal "gaande" is...

hmm..nou..wat zou het kosten...achteras...5 euro...lagers...5 euro
10 euro kan ie er weer 40k tegenaan ....dat is op zich wel doable....anders heb ik geen profijt van mn verzekering als ik erniet op rij...

owja.
wie zegt dat mn mt gaar is is gewoon jaloers dat ze zelf geen 1000 euro betalen voor zo'n mt in topstaat.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved