Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
22565 Neonlampje 29-9-2004 0:00 Main Forum 2617 43

Topicpost
Gepost door: Neonlampje Gepost op: 29-9-2004 0:00
Ok, ik wil eventjes een marktonderzoekje doen.

Ik heb nu de luxe dat ik thuis een TIG apparaat heb staan, waardoor ik nu bezig wil gaan om een beetje uitlaatjes te gaan maken voor deze en gene.

Het id is dus om een model met bepaalde setup te nemen, en hiervoor een goede (en mooi natuurlijk!) uitlaat voor te maken.

Ik zal er eerst een kleine oplage van maken, zodat het ook een beetje speciaal blijft natuurlijk. Max 10 de eerste oplage.

De prijs zal ws vanaf de 150 euro zijn, en de uitlaten zullen volledig uit RVS gemaakt worden, en naar wens geborsteld/gepolijst/of onbewerkt (waardoor er mooie blauw uitgeslagen lasnaadjes te zien zijn, waar men op schijnt te geilen, maar wat eigenlijk een teken van slechte afwerking is)

Nu is mijn vraag, is er animo voor?
Zo ja, voor RS of NSR?
En welke setup?

Eventuele uiterlijke aspecten kunnen ook geoppert worden (Ik had al eens zitten denken aan bovenlangse uitlaten voor rs, zodat je makkelijk en mooi seatpipes kunt maken. Het nadeel is dat je de hele brommer moet verbouwen, waardoor het alleen een produkt zal zijn wat op bestelling gedaan moet/kan worden)

En als laatste, wie uit noord nederland wil hier zijn brommer voor opofferen? (Hoeft niet voor niets natuurlijk!)

Duss.. komt u maar met de suggesties

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 29-9-2004 0:02

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved