Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
22506 arrier 27-9-2004 14:08 Technical Forum 1770 23

Topicpost
Gepost door: arrier Gepost op: 27-9-2004 14:08
ok ik reed zaterdag terug van mn werk, ik dacht al wat rijd me brommer langzaam maarja boeiend zal wel aan de wind ligge ofzo. dus ik wou gisteren gaan rijden ik keek, ja hoor platte achterband, plantespuitgepakt water met zeepsop dr in en zoeke maar, dus ik vond 3stukjes ijzerdraad :-0 dus ik de automonteur uit het dorp gebeld (op zondag ) en die had wel even tijd dus die stukjes dr uit proppen dr in en klaar, nu wou ik vanmorge weg rijden weer plat
dus ik gaan zoeke, proppen waren nog goed, dus ik bleef maar zoeke toen kwam ik dr achter dat hij bij het ventiel lekte , ik het ventiel 3slagen ofzo aan gedraaid en hij lekt dr niet meer langs.
nu komt het rare:
ik ging verder zoeken en toen kwamen dr allemaal belletjes aan de zijkant van de band, nu lekt hij dus tussen de velg en de band, hoe kan dit? ik heb dit nog nooit eerder gehad.
nu had ik al van iemand gehoord dat je een mengsel van groenezeep en nog iets dr tusse moest doen maar ik vind het nogal een vaag verhaal, weet iemand wat ik er tusse kan doen, en de groene zeep is het erg als er van dat zand in zit?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved