Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
22398 | Cabrinha | 23-9-2004 10:29 | Main Forum | 343 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: Cabrinha | Gepost op: 23-9-2004 10:29 |
ik zit nou te lezen over dat gedoe met mauwieMTXdriver en die andere gast die de cil. gekocht heeft. hij zegt dat hij niet beschadigt was (grof gezegt) maar ik ben meegereden met mauwieMTXdriver, aangezien hij in het gips zat... die fucker die de cil. kocht, WIST dat hij beschadigt was....zekerweten, niet om mauwieMTXdriver te beschermen, maar die stegehuis ofzo die loopt hier te lullen. maar hij is degene die eigenlijk gebanned moet worden, aangifte heeft geen zin, want ik zal dan hoe dan ook tegen de politie zeggen dat die jongen ZEKERWETEN WIST dat hij beschadigt was, en hij had dan op dat moment toen hij de cil. in zijn hand had kunnen zeggen: ik vind 50 teveel, maar hij betaalde wel 50 euro.... stelletje mierenneukers hier die mods, als jullie nou eens normaal uitzoeken hoe het zit en niet meteen om domme reacties afgaan zoals die lullo van een bullet etc. zou het hier een stuk beter zijn... dus ik stel voor die mauwieMTXdriver profiel weer te openen, of hem een andere account laten maken, want dit slaat gvd echt helemaal nergens op. kep al tegen stegehuis ofzo gezegt dat hij NIET in zoetermeer hoeft te komen. |