Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2239 | j0ren | 3-4-2012 20:52 | Project Topic | 659 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: j0ren | Gepost op: 3-4-2012 20:52 |
Oke mensen, ik ben gewoon een afstel noob. Daarom vraag ik om jullie hulp. Dit is mijn huidige setup: 125cc Athena + bijpassende kop YZ125 uitlaat Orginele Ontsteking, max voorontsteking 28mm Stage6 D-slide PWK Malossi 28mm spruitstuk 2-kleps standaard MT membraan, word nog vervangen. Op dit moment Stationairsproeier 58, hoofdsproeier 130, gasnaald op 1 na hoogste stand en luchschroef 1,5. Stationair loopt hij veel te arm, pas op de choke gaat hij mooi lopen. Raar, want heb al een grote stationairsproeier erin. tot half gas rijd hij prima, maar vanaf daar gaat hij stotteren. Kleinere hoofdsproeier dus. Maar probleem is dus als je een kleinere hoofdsproeier pakt, laten we zeggen 115, hij nog steeds stationair te arm staat. Als je dan aan de stationairsproeier gaat zitten frutten verkracht je de hoofdsproeierafstelling ook weer. Ik wil dus graag eerst het stationair lopen oplossen, dan verdergaan met de rest. Graag hoor ik van jullie welke maten ik ongeveer moet pakken om hem een beetje goed afgesteld te krijgen.. Mocht je in de buurt van Westerbork wonen dan mag je uiteraard ook langskomen, bier frituur en schlusselen. Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 3-4-2012 om 20:54 uur. |