Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
22273 | CrazyC | 21-9-2004 13:13 | Main Forum | 4368 | 67 |
Topicpost | |
Gepost door: CrazyC | Gepost op: 21-9-2004 13:13 |
Hey hallo allemaal! Hieronder is mijn enquete en ik hoor dat jullie ff de tijd voor me hebben om em te beantwoorden. ![]() ![]() Want JA het is voor school ![]() Mzzl CrazyC 1. Leeftijd _____________ 2. Wat voor type bromfiets helm draagt u ? A Integraal helm B Cross helm C Open model D Anders: _____________________________ 3. Wat was de reden om dit type helm aan te schaffen? __________________________________________________________________________________________ 4. Hoe vaak draagt u uw helm? A Zonder helm stap ik niet op de brommer B Bijna altijd C Soms wel soms niet D Anders: _____________________________ 5. Als u een passagier meeneemt verplicht u deze dan een helm te dragen ? A Ja, want ik ben verantwoordelijk als bestuurder B Moet hij/zij zelf weten, is hun eigen verantwoordelijkheid C Anders: _____________________________ 6. Wat irriteert u aan het dragen van een helm? __________________________________________________________________________________________ 7. Wat zou u motiveren om vaker een helm te dragen? __________________________________________________________________________________________ 8. Wat voor accessoires heeft u aangeschaft voor uw helm ? __________________________________________________________________________________________ 9. Welke accessoires/verbeteringen stimuleren u om vaker een helm te dragen? (meerdere antwoorden mogelijk) NIET=1 WEINIG=2 VEEL=3 A Reukloze helm B Helm die haar niet in war brengt C Helm die geluid beter doorlaat D Ingebouwde headset E Automatisch vizier 10. Wat zijn uw eigen ideeën om het helmdragen te stimuleren __________________________________________________________________________________________ Bedankt voor het invullen van de enquête ! Dit bericht is ge-edit door CrazyC op 21-9-2004 13:32 |