Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2222 Junkie XR 19-11-01?23:33 Main Forum 1278 22

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 19-11-01?23:33
Wel cool weekendje gehad, zaterdag niet zo bijzonder, alleen 's avonds even stadje in met wijvie. Was wel lachen, kwam ons allerbekende "wie_het_weet_mag_het_zeggen" nog tegen met wat andere gasten, nog beetje klein beetje gezopen. Daarna in een vette Chevy Caprice taxi naar huis gescheurd worden, dat was echt cool, toen zondag even met Nick en Wouter wezen karten in Huizen, eerst Nick op gehaald en daarna Wouter die niet te vinden was. Ik was trouwens met de Chrysler die ik weer even te leen had. Daarna moesten ze met alle geweld met open dak gaan rijden, nou, vooruit dan maar, achterin is het koud, voorin niet

Het karten viel opzich wel tegen, eerst even lekker gegeten, toen karten, kostte focking 30 piek en we hebben nog 3 minuten stilgestaan omdat mijn kart half was uitgefikt. Ding slaat af, ik rustig afwachten. Inene vet warm, dikke steekvlam uit m'n uitlaat!! Toch maar even uitgestapt
Vieze naaiers daar, echt suf!!

Vanavond de Chrysler terug gebracht, spring op brommertje, rij naar huis, staat de volgende verrassing alweer te wachten, komt m'n buurman in een Seeblue Jeep Wrangler 4.0 V6 aanrijden. Goh buurman, ben toch wel benieuwd hoe dat nou rijd. 2 seconden later: blazen!! Men, dat rijd echt vet vaag, vet lichte stuurbekrachtiging, bij ieder hobbeltje word je de andere kant opgesmeten. Maar wel weer een ervaring rijker
Met inparkeren is zo'n ding echt debiel, ik had 'm echt helemaal tegen de stoep aan en nog steekt ie andere andere kant buiten het parkeervak, in de breedte dus, zitten echt wielen onder van een halve meter breed, maak er morgen wel even foto'tje van, echt cool ding. Zit echt vette hoog, maar wel stijve vering man!!

Mwah, en nu ga ik lekker pitten, heb ik ook wel zin in, blijf die Chrysler toch fijne bak vinden, maar misschien word het dan een Coupe'tje, die Cabrio suist teveel en is net te onpraktisch, en de verlichting is kut, maar dat valt te vervangen, ach, we zien wel, en anders word het een CRX'je, lekker snel, lekker compact, niet al te duur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved