Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
22177 | quincy | 17-9-2004 18:16 | Technical Forum | 4601 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: quincy | Gepost op: 17-9-2004 18:16 |
Hoi, ik ben eindelijk klaar met het restaureren van mijn puch en ben bij het laatste onderdeel aangekomen, de afstelling. Nou heb ik een aantal problemen. Ik heb een 50cc eurokit met 12mm spruitstuk en een (geleende) 15mm Bing Zundapp origineel carburateur. Die carb is op een paar details hetzelfde als puch op de choke na want die ontbreekt. Als ik de bougie tegen mijn carter aan houdt en aan et vliegwiel draai dan krijg ik gewoon een vette vonk. Als ik hem ga aanlopen gebeurt er dus helemaal niets, en dus geen vonken. Nou zat er in die originele carb sproeier 76. Toen startte hij wel maar liep heel gaar, totaal geen vermogen om het achterwiel te kunnen draaien. Toen hadden we de luchtoevoer een beetje beperkt en toen kwam er opeens wel wat vermogen: wij concludeerden dus dat er een grotere sproeier in moest. Die heb ik dus gekocht 90 en 100. Een aantal dagen later doe ik ze er in en dan gebeurt er helemaal niets meer. Eerst de 100 en daarna de 90 allebei niets. Zijn dit wel de goede sproeiers of moet er iets aan de ontsteking gebeuren? Weet iemand een manier om hem weer aan de praat te krijgen? |