Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
22085 | tha-man | 14-9-2004 19:41 | Main Forum | 1628 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: tha-man | Gepost op: 14-9-2004 19:41 |
Kheb een gillera runner sp Laatst had ik er een ninja r leovinci of zo erop geplakt, daarna liep die langzamer , dus dacht ik....laat ik mijn sproeier vergroten , er zat een 76 sproeier in en die heb ik vervangen door een 86 , daarna opnieuw geprobeerd en toen deed ie het wat beter (top speed was vergroot met 14 km/h en hij trok ietsjes beter op, maar kan nog beter, of niet?) ja kmoet er ff andere trekveertjes op trekken en een drukveer op drukken, maar na mijn ritje met nieuwe rolletjes (lichter dan eerst) en een groter sproeier begon mijn scoot steeds slechter te starten. Dus ging ik een beetje met mijn carburateur knutselen. Mijn pogingen waren tevergeefs... hoe meer ik probeerde te helpen, des te slechter mijn liefje het deed dus heb ik de carburateur helemaal opengeschoefd en schoongemaakt met benzine en alles weer correct aangesloten (ondertussen had ik ook een nieuwe bougie gekocht omdat ik de mijne had gemold ) maar nu start ie helemaal niet en de laatste keer dat ik hem startte sloeg die uit als die stationair liep, het ligt niet aan de stationair en de luchtschroef want die heb ik een uur proberen af te stellen eerst een beetje open dan wat meer dan nog meer, maar zonder resultaat......... Na mijn geweldige lulverhaal zul je je misschien afvragen wat de bedoeling hiervan is....nja ik heb gezien dat jullie aardig wat van scoots af weten dus.....een beetje advies zou op zijn plaats zijn |