Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2202 | SpeedYveS | 18-11-01?18:22 | Main Forum | 2587 | 48 |
Topicpost | |
Gepost door: SpeedYveS | Gepost op: 18-11-01?18:22 |
Ik moet voor school deze Enqete maken, nederlands stond ik vorig jaar onvoldoende, en herkansen kan niet omdat die leraar pleite is, dus heb ik deze alternatieve opdracht gekregen, er moeten 48 mensen reageren, om mijn onvoldoende van vorig jaar weg te halen. owja, smily's kan ik niet in het verslag zetten, dus nie gebruiken plz De mensen die gaan reageren: Alvast heeel errug bedankt 1: Wat is je naam? 2: Wat is je leeftijd? 3: Waarvoor gebruik je je brommer ? 4: Ben je verzekerd of niet? A: ja B: nee 5: Heb je moeite om met illegale onderdelen te rijden ? A: ja B: nee 6: Moet je brommer opgevoerd zijn ? A: ja B: nee 7: Zoja, hoe hard moet hij lopen? 8: Sleutel je zelf aan je brommer ? A: ja B: nee 9: Moet je brommer verhoogd / verlaagd zijn ? A: ja, hij moet zijn ...... B: nee 10: Ben je wel eens aangehouden ? A: ja B: nee 11: Ben je wel eens bekeurd, zo ja waarvoor dan ? A: ja, voor: ........ B: nee 12: Gebruik je een begrenzer ? A: ja B: nee 13: Wat vind je van het invoeren van een kenteken voor een brommer? 14: Wat vind je van het rijden op de weg i.p.v. op het fietspad ? 15: Hoeveel km rij je per jaar ? 16: Waarom heb je voor een schakelbrommer gekozen en niet voor bijv. een scooter? [This message is edited by YVES tm on 18-11-01 19:25] |