Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
21856 | Stegehuis | 7-9-2004 22:10 | Main Forum | 2457 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: Stegehuis | Gepost op: 7-9-2004 22:10 |
he, heeft kan iemand me verbeteren of tips geven. Had 1.6 kw op de rolllerbank. Dit is hem: Frank Stegehuis ………………… ………………… ………………… Officier van Justitie Postbus 20302 2500 EH Den Haag 7 september 2004, Betreft: bezwaarschrift tegen beschikking: 59073995954 Geachte heer/mevrouw, Hierbij maar ik bezwaar tegen uw beschikking van 6 mei 2004. Een kopie van de beschikking: 59073995954 stuur ik u ingesloten. Ik ben ervan overtuigd dat mijn bromfiets niet is opgevoerd en dus gewoon voldoet aan de maximum constructiesnelheid van 45 km/h. Dit betekent dus dat de rollerbank meting onjuist moet zijn geweest. Hieronder geef ik u de reden: - De agent had zijn beide voeten niet op de voetsteunen van mijn brommer (deze ontbreken namelijk) waardoor niet zijn volle gewicht op de brommer ruste. Hierdoor was er dus minder wrijving op het achterwiel dan als je op de weg rijdt. - De koelingbuis was niet op het motorblok gericht, hierdoor werd mijn brommer overhit en heeft dan automatisch meer vermogen. - De agent die de meting verrichte heeft tegelijkertijd de meter schuin afgelezen. Een andere agent zou dit recht van boven moeten aflezen. Ik verzoek u om de bovenliggende redenen deze beschikking ongegrond te verklaren. Hoogachtend (handtekening) Frank Stegehuis |