Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
21752 FleXiBel 4-9-2004 17:42 Technical Forum 179 2

Topicpost
Gepost door: FleXiBel Gepost op: 4-9-2004 17:42
Vorige week ben ik begonnen met 't opknappen van een Honda MT welke 12 jaar stil heeft gestaan. Alle onderdelen die niet goed meer waren zijn vervangen.

Gisteren heb ik geprobeerd om em te starten en hij deed 't met niet al teveel moeite. Probleem was alleen dat ie bij hoge toeren terugviel of zelfs wilde afslaan.

Nu heb ik vandaag geprobeerd om 't borgje van de sproeiernaald in een ander groefje te zetten, maar nu doet ie helemaal niks meer dus heb ik em maar weer gewoon terug gezet op de middelste stand. Probleem is nu dat ie nu nog niet wil starten. Waarschijnlijk kom dit doordat ik ook aan de luchtstelschroef (heb ik nu op 2 x 180 graden gezet) en de aanslagschroef heb gezeten (waarvan ik de instelling niet weet).

Carburateur: Keikhin 13mm
Alles is verder helemaal standaard.

Kan iemand mij vertellen hoe ik em nu weer aan de praat krijg ?

Brommertje heeft al weer gelopen met een hele aparte afstelling. Dus probleem is gedeeltelijk opgelost. Nadat ik op een gegeven moment de carburateur er weer afhaalde om 't sproeiertje te checken, brak bij 't terugmonteren een heel gedeelte van de carb gewoon af, dus er komt nu sowieso een nieuwe in. Hoop dat ie dan wel goed loopt. Allen bedankt voor de hulp.

Dit bericht is ge-edit door FleXiBel op 5-9-2004 12:23

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved