Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2165 Ali 13-11-01?11:00 Main Forum 624 8

Topicpost
Gepost door: Ali Gepost op: 13-11-01?11:00
Nou ik heb dus een nieuwe 70cc ZETA op mijn SH liggen en ik ben gewoon zeer slecht in inrijden. Ik heb de eerste 100km niet meer dan 7000toeren gemaakt. De 50km erna van de 100 tot de 150 km heb ik al af en toe een keertje flink door getrokken. Maar de 100km erna dus van de 150 na de 250 heb ik ong. 30 tot 40 km volgas gereden. Niet aan 1 stuk maar wel af en toe 3km 9000 toeren. Maar ook veel stukken gewoon rustig aan gedaan. Dit is nou niet echt te noemen perfect inrijden ik weet het. Maar ik gebruik wel TTS olie en smeer 1:40. Maar ik heb het idee dat ie toch wat minder vermogen heb. Als ik na het inrijden netjes de zuigerveertjes vervang en daarna die 50km heel perfect inrijdt is er dan niets aan de hand? Want je beschadigd toch de zuigerveren en niet de cilinder onder het inrijden tenminste zo heb ik het geleerd en dat lijkt me ook het zeer waarschijnlijktse want de veren zijn minder hard als de cilinderwand (chroom). En met een nieuwe cil. verwijder je de braampjes bij met je zuigerveren. Dus de braampjes worden verwijderd maar doordat ik meer toeren draai verneuk ik dus de veren is dat juist of niet?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved