Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
21430 | Killerbean | 24-8-2004 0:08 | Main Forum | 2708 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: Killerbean | Gepost op: 24-8-2004 0:08 |
Ik ben nu aan het kijken voor een nieuw-model schakelbrommer. je hebt zegmaar 2 types, SM en R(R) SM = straatmodel R(R) = off the road de verschillen die ik zelf merk aan de types frame is heel anders lichtkapje banden+velgen wat zijn nogmeer DE verschillen, kan je van een SM ook een R maken ? ik wil namelijk een brommer kopen voor mee te crossen zegmaar, zou ik ook onder een SM crossbanden kunnen gooien en dat dan gebruiken of houd die dat niet? Nog wat, Derbi heeft zn eigen blok Rieju heeft AM6 als je er een 70cc op wil leggen, dan kan derbi dat beter aan omdat de carters van een derbi blok anders zijn, wat is hier van waar ? is AM6 nu echt zo bagger (afgezien van het schakelen) ik heb een MH RX met AM6 rij er al 19000 km probleemloos mee rond, blok is nognooit opengeweest , evenals cilinder. Waarom zou ik met 70cc beter een derbi kunnen hebben of waarom een rieju of mischien een ander merk en type ? |