Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2141 | verwijderd | 10-11-01?21:16 | Main Forum | 1392 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: verwijderd | Gepost op: 10-11-01?21:16 |
ok, een mbx blok heeft slag 41,4. te weinig dus, daar kan alleen een cr80cil op. dus ik balen, rens mij uitlachen dus ik denk, ik wil er een mb8 krukas in! (slag 50,4) volgens rens kon het nooit :a maar ik wist dat de pen waar de bigend om zit veel meer richting het middenpunt van de krukas zat, en er nog een heel stuk over was. bij mb8 was dat 1,5mm en bij mbx 9mm vanaf de buitenkant van de want, dus ik denk hey, dat kan mischien wel, dus ik heb ff krukassen op gemeten: mbx krukas: 86 mb8 krukas: 86,2 en de breedte van een mb8 krukas is veel breder dan een mbx krukas, en de de gedeeltes waar de krukas lagers zitten is bij mb8 veel dikker. dus dat word veel draai werk alleen al aan de krukas. en die dan in een mbx blok fixen. dan stap 2.: een cr/yz125 cilinder halen, en de carter uitboren of frezen, en de spoelpoorten breder lassen, en dan uitfrezen, en tapeinden verplaatsen en mischien nog verhogen van de carter. en bijbehoorende membraan (super groot) en dan eerst maar 32mm (ff rustig aan met de benz) en dan later maar een 36mm. en de bijbehoorende uitlaat bocht omlassen voor onder m'n nsr. en dan heb ik een snelle nsr. deze setup rijdt zo 160 |