Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
21307 | gpr | 18-8-2004 21:44 | Main Forum | 2879 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: gpr | Gepost op: 18-8-2004 21:44 |
Ok weer een std. vraag maar heb de search al gebruikt... Ik heb sinds mn revisie ( derbi gpr ) zon 800 km gereden. Setup: doppler cilinder icm std uitlaat voor inrijden en het hoefde tocht niet snel. Maar na een tijdje begint dat te vervelen dus zelf een uitlaat berekend * vrij hoogtoerig *. begon pas te trekken bij 10 k tot de 14 k. t ging schuw hard en er was niet mee te rijden omdat k onder de 10 k geen vermogen meer heb/had. Nu zou ik vandaag even naar een naburig dorp rijden maar omdat daar nogal veel politie is had ik mn std uitlaat er maar ondergeschroefd. Nu rijd ik zon 25 km en hoor in eens wat gejank ( net over er een lager stuk was ) Ik kom thuis voel aan mn vliegwiel. MinIme speling hij was nog warm. Hoe kan dit heb de lagers er niet met grof geweld ingebeukt. Aan de smering ligt het ook niet en de krukas is ook nog recht. Het waren c3 lagers misschien te veel toeren? bvd |