Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
21038 | damientibbert1 | 8-8-2004 22:28 | Meeting Forum | 15169 | 359 |
Topicpost | |
Gepost door: damientibbert1 | Gepost op: 8-8-2004 22:28 |
Geachte mede brommer fans, Hierbij wil ik jullie op de hoogte stellen van de eerste (Legale, dus met vergunningen) meeting georganiseerd door Jongerenwerk Wieringermeer in samenwerking met stichting Kern8. Locatie: Medemblikkereweg 2, Wieringerwerf (een kaartje van de locatie volgt nog). Datum en tijd: 11 september 2004 van 13.00 tot 18.00u Wel aanwezig: - vergunning en een eigen terrein - Mooie schakels en scooters (+/- 150 - 200 man) - Rollerbank (uiteraard boven de 2.2KW !!!) - IJs- en eettentje voor heerlijke versnaperingen - Verkoop mogelijkheden 2e hands onderdelen - Voorlichtings en promotie stands - mooiste brommer en scooter contest (met leuke prijzen) - de mogelijkheid elkaars machine te bewonderen we proberen ook ff een paar motorzaken te strikken voor extra cc's en promo materiaal Niet aanwezig: - Bonnen printers (a.k.a. Politie) ik zit in de organisatie dus als je vragen hebt PM me maar ff of mail. Damientibbert@hotmail.com --------------------------------------------------------------------------------- Geef het aan iedereen die van 2wielers houdt door. Dus nodig je buurman, buurvrouw, broer, zus, neef, nicht, vrienden of oma uit en kom !!!!!!!!! Zaterdag 11 september 2004 van 13.00 tot 18.00 |