Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
20996 | Polleke | 6-8-2004 13:42 | Technical Forum | 451 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: Polleke | Gepost op: 6-8-2004 13:42 |
Ik heb sindsdat mijn blok is gereviseert een probleem met men 6e versnelling. hij sckelt overal gewoon soepel doorheen, alleen in zen 6 klaptie er steeds uit (je voelt dan ook in de koppelingshandel een klein schokje, net oftie wordt ingeknepen. Ik heb toen men blok uitelkaar gehaald en dan kun je ook zien dat de wals niet vergenoeg doorklikt om zen 6 te blokkeren. Nou hebben we gister het blok weer gesplitst, en was niks geks aan te zien, behalve dat de wals eigenliujk 3a4mm verder door zou moeten draaien wattie dus niet doet. Voor revisatie hebbik nergens last meej gehad, reed gewoon perfect schakelde gewoon goed. Er is met de revisatie wel een nieuwe uitgaande as ingegaan (mbx 6bak as van 50cc.nl gewoon ori honda) we hebben deze met de oude vergeleken, maar is gewoon precies hetzelfde. nou zat ik zelf te denken dat missen de bovenste en de onderste schakelvorken zijn omgedraait, omdat deze vrijwel hetzelfde zijn. als het blok voor je ligt met de koppelingskant naar beneden krijg je eerst schakelvork 6L en dan de vork van de ingaande as en dan schakelvork 6R. Klopt dit of moet dit anders? |