Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2066 wipe-out 4-11-01?19:27 Main Forum 2074 31

Topicpost
Gepost door: wipe-out Gepost op: 4-11-01?19:27
gvd, ik rij net zo een stukje bij een een vriend van mij achterop bij ons in het dorp met m'n mbx 80, komt er zo'n vuile woutenwagen aangekart. m'n maat zet hem op een pleintje en ik douw hem op stuurslot, stappen er twee van die lijers uit en gaan ze allemaal m'n blok zitten bekijken en blablabla levensgevaarlijk, onverzekerd en de hele shit. komt er even later zo'n kanker Opel Corsa'tje met zo'n aanhangertje om m'n MBX op te laden. Ik dus zeggen dattie van m'n pa is en dat ik hem net meegenomen had om te gaan crossen met een paar maten van mij, en ik had ook gezegd dat ik degene was die reed omdat de pa van m'n maat die reed anders erg boos zou worden (zacht uitgedrukt). willen ze hem dus opladen, wordt die agent pissig omdat hij op stuurslot staat, en dat ik nu dus alle boetes ga krijgen :p (niet dat hij eerst zei dat ik er minder zou krijgen als ik gewoon volledig meewerkte, dat zegt ie dan pas achteraf... ) hup, toch maar even dan van stuurslot afgehaald, briefje gekregen met zijn nummer enzo, en dat m'n pa dan maar ff moest bellen als ie dat wilde.

maargoed, de boetes :( :

geen 16
geen verzekering
gladde achterband
opgevoerd
kapot licht

en dan ook nog te bedenken dat er sinds gisteren een nieuwe 24mm mikuni+spruitstuk op zat :( :p :( :a

mja, ben nou een beetje aan het kijken wat dat gaat kosten...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved