Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
20520 Hannes 14-7-2004 17:01 Main Forum 10991 197

Topicpost
Gepost door: Hannes Gepost op: 14-7-2004 17:01
De 1e keer dat ik een honda ns-1 zag was ik natuurlijk meteen verkocht. Maja dingen kun je niet legaal in NL rijden dus had ik vrij weinig aan. Nou wist ik van het bestaan af van een 50cc versie daarvan, maar die zijn vrij nieuw en duur. Maja denk dat gebeurt toch nooit. Tot op gisteren na toen zag ik dit ding te koop. Ik meteen kijken en jawel het is geen NS-1 maar een NSR50RX. 50cc blokje eronder en een kmteller die maar tot 60km/h gaat gaven de doorslag.
Kortom om een heel lang verhaal kort te maken. Ik heb nu een legale NS-1 met 50cc dus. En deze 50cc is net als nieuwe AM6 prut heel snel, maar met de degelijkheid van honda. Ideaal dus. Hij is nu nog gaar afgestelt en loopt tegen ongv 100km/h, en dat dus met een 50cc geweldig gewoon. Het is wel een heel erg hoogtourig kreng, voor de 8,5d touren doet hij eigenlijk niks. Maja het is er voor gemaakt en hij rijdt heerlijk. Ik zou zeggen zie de foto's, ik voel me echt een trotse eigenaar nu BTW hij is uit 1999, en heeft bijna 19d op de teller staan. En de verzekering is al overgeschreven van mijn tsx naar deze.





Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved