Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
20506 | mBeter | 13-7-2004 20:10 | Meeting Forum | 3306 | 47 |
Topicpost | |
Gepost door: mBeter | Gepost op: 13-7-2004 20:10 |
de 4 dagen door duitsland zitten er op en het was cker de moeite waard, we gingen met iets minder dan aangemeld maar ook weer minder kans op pech. ** degene die in augustus misschien mee willen moeten het ff melden, kunnen in dit topic verder gaan** zeker met een ori mb en hercules (nothing beats a hercules) die zen voortandwiel bijna op heeft geburnd, zie foto! maar dat wist ik dus niet... ik heb vast kunnen stellen dat een duits feestje alleen om bierrr en bratwursten gaat, ook al is er een slechte band iedereen zingt gezellig mee en de glazen gaan over de vloer samen met de tafels zeer mooi gebergte en der autobahn was ook wel lache, geluk dat 500meter dat ik eraf was politie tegen kwam en die mij dus net niet aanhielden. bergen waar ik net in de 1 op kwam en doordat hij niet goed afgesteld was had ie een powerband, niet zo fijn in de bergen, 2 keer moest ik zelfs afstappen omdat ik de koppeling niet naar de **** wil hebben. ik heb nu 330 km gereden sinds ik getankt heb en er is denk ik 7/8 liter uit fijn dat is, de mb zuipt wat meer maar die van jasper komt ongeveer op de helft van mijn verbruik met de herc. ok en dan nu de foto's uche uche http://thelectric.tripod.com Dit bericht is ge-edit door mBeter op 14-7-2004 10:52 Dit bericht is ge-edit door mBeter op 14-7-2004 10:53 |