Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
20488 Chris_Kreidler 12-7-2004 23:55 Technical Forum 431 3

Topicpost
Gepost door: Chris_Kreidler Gepost op: 12-7-2004 23:55
Heyz mensen,

om te beginnen, ik ben Chris, nieuw hier, ik own een kreidler (oude schakelbrommer) dus hopelijk ben ik een beetje welkom hier
(het is i.i.g. geen scooter)

terzake;

Ik bied bij deze aan spuitwerk te doen!
Het spuiten geschiedt met 2-componentenlak, d.w.z. echte professionele autolak, en gebeurt met een professionele verfspuit (air). Voorbewerken kan ik ook voor mijn rekening nemen (ook eventueel stralen).
De prijs is te doen, zal incl. lak om en nabij de 100 euro uitkomen. Dat hangt er natuuurlijk vanaf, als het alleen maar even geschuurd moet ben je goedkoper uit, moet er echter nog veel geplamuurd en/of gestraald worden, dan wordt het natuurlijk duurder. Laswerk kan ook gedaan worden. Ook niet-complete brommers zijn geen probleem, bv. alleen een frame of kapje. Je kunt ook als je zeker wilt zijn dat het resultaat mooi is, bv. eerst een kapje laten spuiten en als je tevreden bent pas de rest van je brom...

Je kunt met de spullen aan huis komen, ik woon in Schinveld, da's Zuid-Limburg, nabij Sittard/Heerlen. Opsturen is ook no problem, en de prijs valt tegenwoordig aardig mee voor een euro of 25 heb je de spullen heen en terug verzonden. Je wil natuurlijk wel weten wat je in huis krijgt dus er is ook "voorbeeldmateriaal" aanwezig (foto's of je kunt hier thuis wat zaken bekijken)

Heb je interesse, mail naar schinveld@hotmail.com (dan kan ik je ev. via mail mijn telefoonnummer doorgeven).

Nog even het hoe en waarom; ik ben geen autospuiter van beroep ofzo, maar ik doe dit als vakantie/weekendwerk. Ik bof dat ik een compressor/spuit/lasapparaat/plek om te spuiten etc. heb, waardoor ik dit werk, dat sommigen van jullie niet zelf kunnen/willen doen, kan doen voor een zacht prijsje.

Owjah nog 1 ding als laatste; kom aub niet met gestolen brommers bij me aan die ik even mag overspuiten zodat ze niet meer herkenbaar zijn. maar ik ga er vanuit dat er hier niet van die ongure types zitten

Dit bericht is ge-edit door Chris_Kreidler op 13-7-2004 0:02

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved