Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
20453 | Vince | 11-7-2004 14:35 | Technical Forum | 9797 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: Vince | Gepost op: 11-7-2004 14:35 |
Ik heb een Kawasaki AR50 uit (denk 1992). Die ik van iemand gekregen heb, het is een leuke brommer. Ik vind het een grappig ding om mee te rijden, hij rijdt op de teller maximaal 75, ik denk dat dit ook wel aardig klopt. Nu is mijn dagelijks vervoer een auto, dus als ik echt hard wil rijden dan pak ik de auto wel. Hetgeen is nu zo dat als ik in de 6e versnelling rijdt dat hij eigenlijk niet harder meer gaat maar dat hij juist terugloopt, zal wel zijn dat hij niet genoeg benzine krijgt waardoor hij niet harder loopt. ![]() Ik wil dus een grotere carburateur erop zetten en een grote inlaatspruitstukje erop zetten. Nou heb ik al rondgezocht en kan ik vrij weinig vinden over deze brommer en het opvoeren ervan. ![]() Heeft iemand dus voor mij informatie over het opvoeren, ik heb namelijk wel "universele" dellorto carbs gezien maar ik weet niet of die eronder passen. Verder zal ik wel de spoelpoorten uit moeten vijlen als ik echt verder wil gaan. Ik wil op dit moment eigenlijk alleen dat ik in de 6e versnelling wat meer vermogen heb zonder er echt al te gek veel aan doen. Wie heeft voor mij tips en adressen waar ik nieuwe onderdelen kan bestellen? Alvast bedankt. ![]() |