Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
2044 Ali 2-11-01?10:07 Main Forum 349 7

Topicpost
Gepost door: Ali Gepost op: 2-11-01?10:07
WIl iedereen hier zijn cil resultaten plaatsen van SH's
Ik heb nu voortaan een 70cc ZETA eronder liggen met een 20mm carb, proma 50 uitlaat en een ontsteking die nog niet is afgesteld en er zitten gaatjes in de bocht. En pas toen Rieju er was gingen we ff een stukkie rijden ik reed Rieju er toen uit met 9000 toeren ik reed toen 90km/h (volgens Rieju en die teller klopt heel aardig) Is dit normaal of slecht? Ik heb nog niets geveild aan de cil wat nog wel de bedoeling is tenminste ik wil het uitlaat kanaal vergroten zodat hij meer lucht kwijt kan. Ik wil er een ander luchtfilterkast deksel opzetten met grotere lucht aanvoer. Maar nu is mijn vraag HOEVEEL lucht moet er worden aangevoerd voor een 20mm carb? Nouja aangevoerd ik zal het anders zeggen hoe groot moet de oppervlakte van de lucht ingangen zijn voor een 20mm. Want boven op de airbox onder het zadel zit de luchtinlaat voor de airbox maar die is niet bepaald groot origneel. Nu heb ik die al een hele tijd geleden vergroot dus zeg maar een stuk afgezaagd en krijgt nu dus al dubbel zoveel lucht.
Dus de setup:
70cc ZETA
20mm Mikunie
50cc Proma uitlaat
4 bak
Ik rijdt nu nog met 16/42 maar wil graag 17/42 (klinkt stoerder) Wat voor top mag ik verwachten? En tsja nog maals de vraag wie heeft er een 80cc Proma voor SH liggen.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved