Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
20295 | bartos | 5-7-2004 23:14 | Technical Forum | 4490 | 66 |
Topicpost | |
Gepost door: bartos | Gepost op: 5-7-2004 23:14 |
Ik heb een weer eens een plan. Ik heb nog een 70cc fast arrow liggen ooit vorige vehikel gekocht voor 5 euro. En ik dacht moet er toch wat mee doen dus ik heb wat bedacht. Als ik volgend jaar het zelfde mag als dit jaar op school. (Ik ga nu naar mbo) Dan lijkt het mij wel leuk om de koel ribben van de cil af tevreezen. En er dan een Bakje om heen telassen net zo als de zeta lc voor mt/mb/mtx. Aangezien cilinder nu toch onbruik baar is door de hele mooi ei vorm wil ik er eerst wat meedoen voor dat ik hem laat honnen. Het lijkt mij het handigste om zelf een cilinder kop te makken. Van normaal staal want rvs heeft slecht warmte geleigin en alu is te slap voor een kop. Waarschijnlijk word het bakje wel van rvs of alu. Maar is eigenlijk niet nodig want tegen roestvorming heeft toch geen nut want de cilinder is toch van gietijzer. Het stuk het dichtst bij zuiger dan. Het hemd heet dat dacht ik. Mocht het plan uitgevoerd worden dan gaat nadat hij ook klaar is getunde worden. Door iemand of zelf. Martiaal mij kennende word het lekker dik en lomp dus geen bakje met een want van 1mm maar een want van 10-15 mm. Dus lekker stevig. In het kort nog iemand idee of tips hier voor dan hoor ik het graag. edit ik heb dit plan bedacht om dat er meedere zijn met wat biezonder op bf en dat wil ik ook maar eens doen update: 11-8-2004 Vandaag begonnen met het afslijpen van de koelribben: Hier enkele foto's van de on afgewerkte versie want dat ga ik morgen doen. Dit bericht is ge-edit door bartos op 5-7-2004 23:16 Dit bericht is ge-edit door bartos op 11-8-2004 19:58 Dit bericht is ge-edit door bartos op 11-8-2004 20:04 |