Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
2020 | Junkie XR | 30-10-01?23:24 | Main Forum | 873 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Junkie XR | Gepost op: 30-10-01?23:24 |
Ik heb nu definitief een keuze gemaakt voor een bepaalde auto, en het is geworden. Een Chrysler Le Baron Convertible en dan wordt het qua motortype waarschijnlijk een 2.2 4 cilinder GTC Turbo. Een zeer coole bak. Het is dus een cabrio, en heb er vandaag in een gereden, zie de foto van de rooie. Dat was een 3 Liter 6 cilinder automaat. Rijd heel fijntjes kan ik je vertellen. De reden dat ik voor de iets lichtere versie ga is grotendeels te wijten aan het verbruik. Dat wil ik graag een beetje binnen de perken houden en een 2.2 kan dat, want dat rijdt rond de 1 op 11. Niet zuinig, maar wel zuinig genoeg voor mij! Het is verder een vet complete auto, netjes een electrisch dak. Gewoon vet geil. Zelfs mijn vriendin is er van onder de indruk. Nou, van het weekend mag ik lekker in die bak toeren. Heb er echt vet zin in!! Hier dan de foto's: Okay, de versie die ik zoek, dit kleurtje dus, snow white: En zo ziet dat er ongeveer cabrio uit: En zo eentje heb ik vanavond gereden: Ontken maar eens dat dit een gruwelijk bak is. Het is dan wel geen verschrikkelijk scheur ijzer, maar je komt er toch leuk een eind mee weg. [This message is edited by $tranger on 30-10-01 23:53] |