Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
20127 FoX-racing 30-6-2004 18:19 Uiterlijk Forum 14521 134

Topicpost
Gepost door: FoX-racing Gepost op: 30-6-2004 18:19
Ja ik had al een topic van me honda cr125cc uit 1988 voor 700 honderd gekocht en helemaal aan het reviseren geslagen (kost veel te veel geld doe ik nooit meer maar wel veeeel van geleerd)

Heb der een tijdje op gecrosst maar spoelen gingen elke keer kapot dus blok open en krukas was versleten lager in het blok ook.
maar ik geen nog wel ff een overzichtje als ik klaar ben met wat en hoeveel het gekost heeft om hem weer helemaal in top vorm te krijgen!
FOTO'S van af het begin af aan volgen nu:

zo stond die op 2ehands.nl

hier was ik er mee bezig

ff een leuk fototje

foto van verrote link systeem (nu nieuwe lagers erin eindelijk binnen)

frame ongespoten (subframe er nog op kreeg ik er toen niet vanaf)

frame zelf gestraald op me pa's werk en daar ook gelijk gespoten (is wel netjes)

lose foto

alvast een klein stukje zelf in elkaar gezet

in de garage bij mij thuis ben ik bezig geweest samen met maurice (mauwiemtxdriver) van 12 s'avonds tot 5uur sochtens (lekker met bier erbij rustig aan gedaan)

En voor de gene die al langer dit topic volgen ik heb eindelijk me lagers en busjes keerringen etc binnen!!!! heb 4 weken geduurt maar ze waren de immitatie aan het zoeken in duitsland etc maar die hebben ze niet kunnen vinden voor zon oud model dus daarom nu orri van de honda dealer wel duurder maarja het mot maar

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved