Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
20032 | citta70cc | 27-6-2004 16:03 | Technical Forum | 2044 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: citta70cc | Gepost op: 27-6-2004 16:03 |
hallo mensen, Ik heb een citta met de volgende setup: 43mm cilinder (70cc) 13/13 carb. malossi filter uitgewerkt carter(inlaat) yasuni scooteruitlaat(omgelast) Ik heb een probleem! De citta valt steeds weg als ik op top rijdt,valt weg, pakt weer, enz Net of hij te weinig of teveel benzine krijgt. Maar ik ben begonnen met een 62 sproeier, toen liep ie kut, daarna een 58 erin, maar liep nog slechter! Toen een 70 sproeier geprobeerd, was al wat beter, maar viel nog steeds weg. Nu een 74 erin en loopt al wat langer goed op top, maar valt toch weer weg, en nu veel langer, ik moet bijna stil gaan staan voordat ie weer pakt. Ik heb al zonder luchtfilter gereden, maakte nix uit. Ook heb ik een nieuwe bougie en een andere bobine geprobeert, ligt het ook niet aan. Zou ik dan toch nog een grotere sproeier moeten proberen? Of kan het zijn dat ie gewoon even geen benzine krijgt(daar lijkt het wel veel op) En misschien de ontsteking, of ergens valse lucht, maar das raar want hij rijd wel goed verder, alleen niet op top!? PLEASE HELP ME!!!! mazzel, Roel |