Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19920 Sampers 23-6-2004 14:52 Technical Forum 857 20

Topicpost
Gepost door: Sampers Gepost op: 23-6-2004 14:52
Hi, Ik heb al een tijdje problemen met men luchtgekoelde MTX ot. Maar heb momenteel weinig geld om het te laten maken, dus wil het mss zelf gaan doen, alleen weet ik niet wat of hoe.

Toen hij nog reed, viel hij soms uit omdat de benzinne toevoer niet deugde, kraantje beetke defect en plofte soms omdat hij te weinig benzinnen kreeg. Daarna reed hij gewoon goed, maar maakte zo een krassend/ rammelend geluid. Dit was al raar maar na een half uur rijden viel hij helemaal uit.
Ik wist nooit wat ik had mss vastgelopen dus koppelen en neutraal zetten en laten uitbollen. dan als ik stilstond wilde ik kicken maar die zat vast, net als vastgelopen dus. dan hebbek de cilinder,... afgehaald maar die was niet vasteglopen, ik heb denk ik 10 poorten ofzo en die zijn allemaal wel ergens een beetje beschadigd. maar de zuiger kan der zonder probleem in bewegen. en de krukas zelf zat vast, en onder de ronde "wangen " vd krukas zat ijzervijlsel, maar de krukas zit appart van de rest van het blok dus begrijp ik nie goe vanwaar dat het ijzervijlsel komt
En dan hebbek da weg gehaald en draaide teryg weer vlot maar nog altijd krassend geluid. terug vast de krukas en weer ijzervijlsel. weggehaald en dan nog maar eens halfuurtje gereden en weer hetzelfde. nu hebbek wel gezien dat als ik het vliegwiel even naar achter draai komt de krukas los, nog altijd ijzervijlsel, en heb nog geen zin gehdad om het eruit te halen
Heb wel men blok nog niet volledig gepleten maar aan de koppeliong scheelt niks, nu vakantie dus wil het blok mss wel eens opengooien

bedankt
Sampers

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved