Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
19912 | Da Senda Man | 23-6-2004 0:14 | Main Forum | 2009 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Da Senda Man | Gepost op: 23-6-2004 0:14 |
Het gaat goed ik begin een topic en vervolgens gaat het halve forum lopen knokken of een racer of sm beter is. En vervolgens wordt mijn topic gesloten Ik vind trouwens een sm en een racer beide wat hebben. Ik wilde eerst tijden lang een sm omdat je er gewoon superveel mee kunt en als je p je muil gaat dan heb je niet je kuip aan gort. Maar op de 1 of andere manier vind ik racers kwa uiterlijk geil. Een sm heeft trouwens veel lanst van tegenwind dus zal daardoor iets lagere snelheden halen. Maar om even terug te komen bij het onderwerp: Dat idee van die puch/tomos/ciao probeer ik uit mijn hoofd te zetten want die krengen hebben echt niks moois (naar mijn mening dan) ja de prijs maar dat is dan ook het enige. Ik zit nu een beetje te twijfelen tussen de Rieju RS2 Matrix met 600 km en volledige fabrieksgarantie voor 2200 i.p.v. 3000+. Maar nu zat ik vandaag weer eens een beetje te zoeken op het internet en toen kwam ik dit tegen. http://www.marktplaa...rs/8405.htm?zoek=tzr Dit lijkt mij wel een leuk projectje. Dat de kuip eraf ligt vind ik niet echt een groot probleem want dan maak ik er gewoon een dikke naked bike van. Gewoon motorspoiler eronder en een streetfighter halogeen koplamunit en klaar. De enige schades die ik dan nog heb zijn: de linker achterzijkap zit een scheur in maar dit werk ik wel weg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht. Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen? Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote dingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde). Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten eg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht. Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen? Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote deen dikke naked bike van. Gewoon motorspoiler eronder en een streetfighter halogeen koplamunit en klaar. De enige schades die ik dan nog heb zijn: de linker achterzijkap zit een scheur in maar dit werk ik wel weg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht. Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen? Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote dingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde). Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten eg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht. Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen? Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote dingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde). Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 23-6-2004 0:18 ingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde). Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 23-6-2004 0:18 Dit bericht is ge-edit door Ralf op 23-6-2004 0:22 |